
johanlia
Myynnissä omia vaatteitani sekä pojalle pieneksi käyneitä vaatteita, jotka hyvässä kunnossa eteenpäin 🫶
Käytän kokoa 36-38, S-M. Mutta myynnissä myös isommassa koossa vaatteitani painonpudotuksen jäljiltä (L-XL).
Ei lemmikkejä, mutta jos olet tosi allerginen, en takaa, etteikö voisi olla karvaa. Pesen pääsääntöisesti hajusteettomalla, mutta välillä hajustettua huuhteluainetta. Eli jos olet tosi herkkä hajusteille, en voi taata hajusteettomuutta 😊
- Nabídky
- Hodnocení