Řešení technického problému

  1. Zkontroluj, zda používáš nejnovější verzi naší aplikace

    Jdi do Google Play a vyhledej aplikaci Vinted. Jestliže již používáš naši nejnovější aplikaci, uvidíš zde tlačítko Otevřít. Pokud vidíš tlačítko Aktualizovat, znamená to, že nejnovější verzi nemáš a je potřeba si novou aktualizaci stáhnout. Po stažení nové verze se podívej, zda problém přetrvává.

  2. Podívej se, zda máš aktuální verzi Androidu (vyšší než 5.0).

    Jdi do Nastavení → O zařízeníVerze Android. Naše aplikace plně funguje pouze pro verze vyšší než 5.0. Pro instalaci novější verze Androidu jdi na O zařízeníAktualizace softwaru Aktualizovat. Pokud není možné aktualizaci provést, nebude možné aplikaci na tomto zařízení používat, případně se může stát, že nebude zachována její plná funkčnost.

  3. Poslední krok: Vymaž data aplikaci a znovu ji nainstaluj

    Jdi do NastaveníAplikace (Správce aplikací) → Vinted → klikni na Vymazat data. Poté klikni na OdinstalovatNásledně jdi do Google Play, najdi Vinted a znovu aplikaci nainstaluj. Věříme, že po otevření aplikace už bude vše v pořádku.

 

Pokud ani výše uvedené kroky nepomohly a problém přetrvává, kontaktuj nás (tlačítko pro kontakt najdeš níže) a pošli nám následující informace:

  • Screenshot s uvedeným problémem.
  • Název a model tvého telefonu (Nastavení → O zařízení → Číslo modelu). 
  • Verzi tvého Androidu (Nastavení → O zařízení → verze Android).
  • Vezi naší aplikace (Vinted → Záložka Profil → Moje nastavení → Sjeď úplně dolů a zde najdeš číslo aktuální verze).
  • Pokud se ti zobrazuje chybová hláška, napiš nám datum a čas, kdy se naposledy zobrazila.

Dokud se problém nevyřeší, můžeš používat naši webovou verzi. Pro přihlášení použij své uživatelské jméno (nebo e-mail) a heslo. Doporučujeme použít prohlížeče Chrome nebo Safari. Prohlížeč Internet Explorer už není podporován.  

  1. Zkontroluj, zda používáš nejnovější verzi naší aplikace

    Jdi do App Store a vyhledej Vinted. Jestliže již používáš naši nejnovější aplikaci, uvidíš zde tlačítko Otevřít. Pokud vidíš tlačítko Aktualizovat, znamená to, že nejnovější verzi nemáš a je potřeba si novou aktualizaci stáhnout. Po stažení nové verze se podívej, zda problém přetrvává.

  2. Podívej se, zda máš odpovídající verzi iOS (vyšší než 8).

    Jdi do NastaveníObecnéInformaceVerze. Naše aplikace funguje pouze pro verze vyšší než 8. Pro instalaci novější verze iOS jdi na NastaveníObecnéAktualizace softwaru. Již před nějakou dobou jsme přestali vydávat aktualizace pro nižší verze iOS, určitě tedy doporučujeme aktualizaci provést. V opačném případě nebude možné naši aplikaci používat.

  3. Poslední krok: Přeinstaluj aplikaci

    Stiskni ikonku Vinted na ploše tvého telefonu. Ikony se začnou třást. Na ikoně Vinted zmáčkni symbol X a tím ji odstraníš. Následně jdi do App Store, najdi Vinted a znovu aplikaci nainstaluj. Věříme, že po otevření aplikace už bude vše v pořádku.

Pokud ani výše uvedené kroky nepomohly a problém přetrvává, kontaktuj nás (tlačítko pro kontakt najdeš níže) a pošli nám následující informace:

  • Screenshot s uvedeným problémem.
  • Model tvého iPhonu/iPadu.
  • Verzi iOS (Nastavení → Obecné → Informace → Verze).
  • Verzi naší aplikace (Vinted → Záložka Profil → Nastavení → Sjeď úplně dolů a zde najdeš číslo aktuální verze).
  • Pokud ti vyskakuje chybová hláška, napiš nám datum a čas, kdy se naposledy zobrazila.

Dokud se problém nevyřeší, můžeš používat naši webovou verzi. Pro přihlášení použij své uživatelské jméno (nebo e-mail) a heslo. Doporučujeme použít prohlížeče Chrome nebo Safari. Prohlížeč Internet Explorer už není podporován.

Při problému ve webové verzi Vinted postupuj následovně:

  1. Použij jiný prohlížeč či počítač

    Vinted nejlépe funguje v prohlížečích Chrome či Safari. Pokud používáš jiný prohlížeč, zkus použít jeden z těchto dvou a problém by mohl být vyřešen.

  2. Smaž soubory cookies a historii prohlížeče

    Pokud používáš Chrome nebo Firefox

    • Zmáčkni: (Windows) Ctrl+Shift+Delete / (Mac) Command (⌘)+Shift+Backspace.
    • Ujisti se, že máš zaškrtlé první 4 kolonky.
    • Vyber smazání Od počátku věků / Vše.
    • Klikni na Vymazat údaje o prohlížení.

    Pokud používáš Safari

    • Jdi na menu v horní liště → Safari → Smazat historii...
    • Dále vyber Smazat veškerou historii.
    • Klikni na Smazat historii
  3. Zavři všechna okna prohlížeče a znovu jej otevři. Vše by pak mělo fungovat.
  4. Pokud je to možné, aktualizuj svůj prohlížeč. Jak aktualizovat jednotlivé prohlížeče nalezneš na této stránce
  5. Restartuj svůj počítač.
  6. Vypni nebo vymaž programy jako adblocker nebo antivirus. Tyto programy mohou blokovat funkce některých stránek. Ujisti se, že jsou tyto programy vypnuté a nebo že vinted.cz není na seznamu blokovaných stránek.


Pokud ani výše uvedené kroky nepomohly a problém přetrvává, kontaktuj nás (odkaz na kontakt najdeš níže) a pošli nám následující informace: ­

  • Screenshot s uvedeným problémem.
  • Údaj o tom, zda používáš Windows či Mac. Jaká je verze tvého operačního systému?
  • Název a verzi prohlížeče, který používáš.

Dokud se problém nevyřeší, doporučujeme používat naši aplikaci. K dispozici je pro telefony se systémem Android či iOS.

Pomohla ti tato odpověď? nebo
Kontaktuj nás